پرسش های متداول

داستان کلوت

صنایع دستی کلوت

کلوت، عنوان سازمانی است که از سال ۱۳۹۲ در زمینه صنایع دستی ایران فعالیت می کند ماموریت کلوت ایجاد ارزش از طریق بازرگانی محصولات و خدمات صنایع دستی کشور به کلیه سازمان های دولتی، خصوصی، اشخاص حقیقی و حقوقی با الویت گردشگران داخلی و خارجی است.

کلوت علاوه بر مسئولیت های حرفه ای که برای خویش قائل است، نسبت به این عرصه و فعالان آن نیز احساس مسئولیت اجتماعی می نماید متاسفانه در کشور ما، مردم عمده صنایع دستی کشور را نمی شناسند و در عین حال ظرفیت های فوق العاده صنایع دستی ایران هرگز آنقدر که شایسته است، معرفی و بازاریابی نشده است.

به نظر می رسد، نوعی نهضت و تلاش مجدانه برای عبور از این چالش ها مورد نیاز است. به دلیل وضعیت اقتصادی نه چندان مناسب حاکم بر صنایع دستی در ایران، برخی از هنر های دستی به تعداد انگشتان یک دست هم هنرمند فعال ندارند. از این رو کلوت سعی بر این دارد که حلقه مفقوده این صنعت یعنی بازاریابی، توزیع و فروش باشد. برای دیدن محصولات ویژه کلوت کلیک کنید.

 

تماس با ما

صدای مشتری و تلگرام : ۰۹۱۰۸۱۵۹۱۸۱

مدیریت : info[at]kaloot.org

تلفن : ۰۲۱۲۲۵۱۳۳۹۷

آدرس  : بزرگراه رسالت شرق به غرب، بعد از مجتمع دنیای نور، خیابان اردکانی، خیابان محمودی، ابتدای خیابان هدایتی،بن بست توحید، پلاک ۴ زنگ پایین.

آیا شما در مورد چگونگی کمک به شرکتتان سوالی دارید؟
یک ایمیل به ما بفرستید و به زودی در تماس خواهیم بود.

ارسال یک ایمیل به ما