دسته‌بندی نشده

صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی

صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی

صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی

انتخاب صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند کمک بزرگی به صنعت و فرهنگ ایران زمین بکند. صنایع دستی ایران از تنوع بسیار بالایی از لحاظ جنس، طراحی، قیمت و کاربرد دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای هدایای تبلیغاتی شما باشد.

ایجاد بستری مناسب برای عرضه صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند چالشی برای تولید کنندگاه و هنرمندان این عرصه باشد که در این راه برخی شرکت ها پلی میان هنرمندان و سازمان های علاقه مند به صنایع دستی شده اند. این شرکت ها با بروزرسانی نحوه ی بسته بندی و شخصی سازی صنایع دستی، راه دستیابی به این کالاهای ارزشمند را جهت عرضه به عنوان کالای تبلیغاتی، تسهیل می کنند. “

صنایع دستی ایران

“فرهنگ 2500 ساله” ، ” از قدیمی ترین تمدن های جهان” ، ” فرهنگ و هنر ایرانی”؛ حتما این عبارات و مشابه آن ها را بار ها در متون و مباحث گوناگون دیده و شنیده ایم و به آن ها باور داریم. اما چگونه این باور ها به وجود آمده اند؟ ایران از اولین کشور هایی است که تمدن به خود دید؛ و از ملزومات پیشرفت هر تمدنی ساخت ابزار و وسایل مورد نیاز معیشت است.

صنایع دستی قدیمی ای مانند سفالگری، کار با فلز و پارچه بافی از هنر های دستی باستانی ایران است. صنایع دستی ایران در تمام نواحی جغرافیایی پراکندگی دارد و با توجه به محل زندگی و مواد اولیه ای که در آن مناطق یافت می شود به سرگروه های منسوجات، فرش، گلیم، سفالی، فلزی، سنگی، چوبی و …. تقسیم می شوند. “

هدیه تبلیغاتی

“اگر مدیریت یک کسب و کار بر عهده شماست و یا مسئول بخش مهم تبلیغات یا روابط عمومی یک سازمان هستید مطمئنا به فکر حفظ مشتریان وفادار خود هستید. یکی از مفاهیمی که در مارکت مدرن امروز مورد مباحثه قرار می گیرد، مفهوم ” تجربه مشتری” یا costumer experience است.

تجربه مشتری مجموعه تعاملاتی است که یک سازمان با مشتریان خود دارد. مدیران از روش های گوناگونی برای ایجاد تجربه ی مشتری با کیفیت تر استفاده می کنند. مطمئنا خدمات و کالای مناسب می تواند مشتری شما را ماندگار کند اما این ها کافی نیست. مشتری شما باید بداند که برای شما و سازمان تان ارزشمند و محترم است.

– مشتری خود و نیاز های او را بشناسید

– بهترین روش ها برای دستیابی راحت او به خدمات یا کالای خودتان را فراهم نمایید

– از او قدردانی کنید. قدردانی از مشتری می تواند روش های گوناگونی داشته باشد. مثلا به مناسبت های خاص مثل تولدشان و یا سالگرد تاسیس شرکت شان با آن ها تماس بگیرید و یا با هدیه ای آن ها را غافلگیر کنید.

این نوع از هدایا که در سازمان ها جا به جا می شوند هدیه تبلیغاتی نام دارند و اکثرا با نام و لوگوی شرکت ارائه دهنده شخصی سازی شده اند. “

– تنوع در هدایای تبلیغاتی:

“با توجه به هدفی که با هدیه دادن به دنبال ان هستید، می توانید هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این امر کاملا بستگی به خدمات و کالا ای است که شما به مشتریان مستقیم و غیر مستقیم خود ارائه می دهید. مثلا یک اپراتور تلفن های همراه را در نظر بگیرید.

این سازمان چندین نوع مشتری دارد. از مشتری های بزرگ مانند سازمان های دولتی خصوصی که از خدمات عمده ی این شرکت استفاده می کنند تا مردم عادی که از سیمکارت ها و خدمات اینترنتی آن بهره می برند. شرکت مورد نظر می تواند با انتخاب درست هدایای تبلیغاتی خود از تمام مشتریان اش قدردانی کند.

هدیه تبلیغاتی می تواند یک خودکار معمولی باشد و یا یک اتومبیل گرانقیمت. هر سازمان با توجه به هدفی که به دنبال آن است هدیه تبلیغاتی را انتخاب می کند. “

جای خالی صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی:

صنایع دستی ایران به دلیل تمدن و وسعت جغرافیایی ایران زمین دارای تنوع زیادی است و تقریبا از مواد اولیه ی کاملا ایرانی ساخته می شود. همه ساله، به ویژه در روزهای پایانی سال هزینه های بسیار زیادی برای تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی در میان شرکت های بزرگ و کوچک کشور می شود.

حال اگر بخشی از این شرکت ها بودجه مورد نظر خود را صرف صنایع دستی اصیل ایرانی کنند، روز به روز شاهد شکوفای این صنعت اصیل در کشور عزیزمان خواهیم بود.

مزایای استفاده از صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی

– افزایش تولید ناخالص ملی – جلوگیری از خروج ارز از کشور

– حمایت از هنرمندان و صاحبان مشاغل

– بهره مندی از محصولاتی با ارزش معنوی بالا

– ایجاد یک تجربه ی لذت بخش برای مخاطب (عمداتا مشتریان شما)

ویژگی های منحصر به فرد صنایع دستی

از ویژگی های صنایع دستی که در سایر اقلام تبلیغاتی کمتر دیده می شود می توان به تنوع، دوام و ماندگاری، ایجاد تجربه ی لذت بخش، ارزش مادی و معنوی بالا و قابلیت سفارشی سازی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *